loading...
دانلود آهنگ جدید
علی بازدید : 22 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود موزیک ویدئو جدید میلاد بابایی به نام حس خواستن تو

Download New Music Video By Milad Babaei Called Hesse Khastane To

Milad Babaei - Hesse Khastane To

 

متن آهنگ موزیک ویدئو جدید میلاد بابایی حس خواستن تو

کسی به جز تو تویه دلم نیست تو خاطراتم عشقه تو کم نیست
هر جا که رفتم باز تو رو دیدم باز تو رو خواستم باز نرسیدم
دوباره فکرت مثه همیشه خیاله محضه تموم نمیشه
دوباره دستام خط خطی کرده اسمتو رویه بخاره شیشه
از این حس خواستنه تو همین احساس نداشتنه تو
از این شبو روزایه تکراری دلگیرم
از این حس همیشه خواستنه تو همین احساس نداشتنه تو
از این شبو روزایه تکراری دلگیرم
.
.
.
تو تویه راهی من تویه راهم باز یه تفاهم دوباره با هم
من فکر موندن تو فکر رفتن جدایی از کی از خودت یا من
مونده از راهو خسته از خودم گیجو سرگردون من یه دیوونه ام
خسته از این شهر غرقه تردیدم فاصله کم نیست دیر فهمیدم
از این حس خواستنه تو همین احساس نداشتنه تو
از این شبو روزایه تکراری دلگیرم
از این حس همیشه خواستنه تو همین احساس نداشتنه تو
از این شبو روزایه تکراری دلگیرم

 

 با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 172
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,312
  • بازدید ماه : 1,312
  • بازدید سال : 4,343
  • بازدید کلی : 33,268