loading...
دانلود آهنگ جدید
علی بازدید : 26 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام هانیه

Download New Music Hamed Pahlan Called Hanieh

Hamed-Pahlan-Hanieh

متن آهنگ حامد پهلان هانیه

هانی منو کشتی نذار سر به سرم
دوروبر من باش بی تو دربه درم
هانی تو که چشمات پر عشقه برام
اینو بدون هر جایی همین دوروبرام
هانیه هر ثانیه من یادتم هانیه هر جا بری دنبالتم
هانیه حرفا چیه دنبالمون هیشکی نفهمید چیزی از حالمون
هانیه هر ثانیه من یادتم
هانیه هر جا بری دنبالتم
هانیه حرفا چیه دنبالمون
هیشکی نفهمید چیزی از حالمون

هانی منو کشتی نذار سر به سرم
دوروبر من باش بی تو دربه درم
هانی تو که چشمات پر عشقه برام
اینو بدون هر جایی همین دوروبرام
هانیه هر ثانیه من یادتم هانیه هر جا بری دنبالتم
هانیه حرفا چیه دنبالمون هیشکی نفهمید چیزی از حالمون
هانیه هر ثانیه من یادتم
هانیه هر جا بری دنبالتم
هانیه حرفا چیه دنبالمون
هیشکی نفهمید چیزی از حالمون
هانیه هر ثانیه من یادتم هانیه هر جا بری دنبالتم
هانیه حرفا چیه دنبالمون
هیشکی نفهمید چیزی از حالمون

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,528
  • بازدید ماه : 1,528
  • بازدید سال : 4,559
  • بازدید کلی : 33,484