loading...
دانلود آهنگ جدید
علی بازدید : 26 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام نیستی

Download New Music Nadim Called Nisti

آهنگ و تنظیم :آرمیک / ترانه : میلاد آتنا

Nadim - Nisti

 

متن آهنگ ندیم نیستی

نیستی و بدون تو این خونه دلگیره
نیستی و بی خودی باز داره گریه ام میگیره
نیستی و خبر نداری که چقد غمگینم
که تموم شب هام خوابتو میبینم
جای تو دارم با عکسات صحبت می کنم
دیگه دارم به همین بی کسی عادت می کنم
همه شب هامو به یادت تا صبح بیدارم
هنوزم مثل گذشته تو رو دوست دارم
.
.
.
دل من تنگه یه دنیا تو رو کم دارم
نمی دونی که بدون تو چقد غم دارم
دل من تنگه برات بگو برمیگردم
آره من خودم می دونم که به تو بد کردم
جای تو دارم با عکسات صحبت می کنم
دیگه دارم به همین بی کسی عادت می کنم
همه شب هامو به یادت تا صبح بیدارم
هنوزم مثل گذشته تو رو دوست دارم

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 279
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 541
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,921
  • بازدید ماه : 1,921
  • بازدید سال : 4,952
  • بازدید کلی : 33,877