loading...
دانلود آهنگ جدید
علی بازدید : 20 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ولی به نام حس خوبی دارم

Download New Music Valy Called Hesse Khoobi Daram

Valy - Hesse Khoobi Daram

 

متن آهنگ ولی حس خوبی دارم

حس خوبی دارم وقتی هستی پیشم
به خدا باور کن دارم عاشق میشم
هر جا میرم بویه عطره تنش دوروبره
نمیدونم زده سرم یا دنباله منه
هر جا هستم صدایه خنده هاش تو گوشمه
همه میگن که اون قاتله عقلو هوشمه
حس خوبی دارم وقتی هستی پیشم
گمونم این روزا دارم عاشق میشم
نکن این بی رحمی شبو روز ابری تم
به خدا باور کن دارم عاشق میشم
بیقرارم همونی که من میخواستم
آرزومه جونم رو برات میباختم
بیقرارم میترسم ازم رد بشی
با همه دنیا بخندی با من بد بشی
حس خوبی دارم وقتی هستی پیشم
گمونم این روزا دارم عاشق میشم
نکن این بی رحمی شبو روز ابری تم
به خدا باور کن دارم عاشق میشم
عاشق میشم عاشق میشم عاشق میشم دارم عاشق میشم
عاشق میشم عاشق میشم عاشق میشم
حرفی ندارم اگه شرط بودنت صد تا ستارست
طاقت ندارم دله من منتظره یه یه راه چارست
حرفی ندارم اگه شرط بودنت صد تا ستارست
طاقت ندارم هر نگاهت واسه من امر دوبارست
حس خوبی دارم وقتی هستی پیشم
گمونم این روزا دارم عاشق میشم
نکن این بی رحمی شبو روز ابری تم
به خدا باور کن دارم عاشق میشم
حس خوبی دارم وقتی هستی پیشم گمونم این روزا دارم عاشق میشم
نکن این بی رحمی شبو روز ابری تم به خدا باور کن دارم عاشق میشم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,388
  • بازدید ماه : 1,388
  • بازدید سال : 4,419
  • بازدید کلی : 33,344