loading...
دانلود آهنگ جدید
علی بازدید : 24 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود ریمیکس آهنگ حمید طالب زاده به نام نگران من نباش

Download Remix MusiHamid Talebzadeh Called Negarane Man Nabash

Hamid-Talebzadeh-Negarane-Man-Nabash

 

متن آهنگ حمید طالب زاده نگران من نباش

دارم عادت میکنم به اینکه حرفی نداری

میخونم توی چشات که دیگه دوسم نداری

دارم عادت میکنم به اینکه تنها بمونم

نمی خوام بیشتر از این تورو پشیمون ببینم

نگران من نباش صدات تو گوشم میمونه

وقتی نیستی تو شبام برام لالایی میخونه

میگه اون روزا گذشت که عاشق چشات بودم

میگه که من ببخش دیگه نمیخوام بمونم

می دونم که بودنت فقط از روی عادته

میدونم گذشتن از من واسه تو چه راحته

دست تو تو دست من چه سرد و بی حرارته

فقط این دل من که واسه تو بی طاقته

نگران من نباش صدات تو گوشم میمونه

وقتی نیستی تو شبام برام لالایی میخونه

میگه اون روزا گذشت که عاشق چشات بودم

میگه که من ببخش دیگه نمیخوام بمونم

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 280
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,660
  • بازدید ماه : 1,660
  • بازدید سال : 4,691
  • بازدید کلی : 33,616