loading...
دانلود آهنگ جدید
علی بازدید : 23 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید اکبر گلپایگانی (گلپا) به نام شعر ناگفته

Download New Music Akbar Golpayegani (Golpa) Called Shere Naagofteh

Golpa-Shere-Naagofteh

 

متن آهنگ اکبر گلپایگانی (گلپاشعر ناگفته

هوا با نم نم ابر بهاران تازه شد دلم پر پر زدو یاد تو بی اندازه شد

به اشک آسمان چون گل تبسم میکنم تو را چون شعر ناگفته تکلم میکنم

شب شدو باران اشکم تازه شد شوقه دیدار تو بی اندازه شد

گم شدم در خود که پیدایت کنم قصه ی امروز و فردایت کنم

میروم در پهنه ی گسترده ی اندیشه ها تا بپیوندد تنم با ریشه های بیشه ها

مثله نور از من گریزان مثل شب در سایه پنهان با دلی افسرده حالی پریشون

سینه سوزه التهابم زخمیه تیغه عذابم ای فراموشم نکرده سهل و آسان

هوا با نم نم ابر بهاران تازه شد دلم پر پر زدو یاد تو بی اندازه شد

به اشک آسمان چون گل تبسم میکنم تو را چون شعر ناگفته تکلم میکنم

شب شدو باران اشکم تازه شد شوقه دیدار تو بی اندازه شد

گم شدم در خود که پیدایت کنم قصه ی امروز و فردایت کنم

میروم در پهنه ی گسترده ی اندیشه ها تا بپیوندد تنم با ریشه های بیشه ها

مثله نور از من گریزان مثل شب در سایه پنهان با دلی افسرده حالی پریشون

سینه سوزه التهابم زخمیه تیغه عذابم ای فراموشم نکرده سهل و آسان

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,569
  • بازدید ماه : 1,569
  • بازدید سال : 4,600
  • بازدید کلی : 33,525