loading...
دانلود آهنگ جدید
علی بازدید : 19 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیر علی زمانی به نام دلهره

Download New Music Amirali Zamani Called Delhore

Amirali Zamani - Delhore

 

متن آهنگ  امیر علی زمانی دلهره

اگه عشقه من واسه تو خیلی کمه
اما دلم تو عشقت مصممه
تو که دوری ازم هنوز میشی عاشقه من یه روز
مگه میشه به راحتی از تو گذشت
مگه میشه بی تو رفتو برنگشت
تو که دوری ازم هنوز میشی عاشقه من یه روز
اگه قلبه من قیدتو نمیزنه نفسم واسه غیر تو نمیزنه
دله من داره هی واسه تو میشکنه تو میذاری که جون بکنم
اگه دلهره دارمو این همه همه حرفایی که تویه قلبمه
آخه وضعیتم با تو مبهمه یکی همه ی دردمه
.
.
.
منو بی خبرم بذاری میمیرم
اگه همراه من تو نیای نمیرم
مگه میشه بدونه من عشقتو پیگیرم
من به تو همه حسو حواسمه
آخرش دوتا دسته تو واسمه
مگه میشه بدونه تو من بی تو میمیرم
اگه قلبه من قیدتو نمیزنه نفسم واسه غیر تو نمیزنه
دله من داره هی واسه تو میشکنه تو میذاری که جون بکنم
اگه دلهره دارمو این همه همه حرفایی که تویه قلبمه
آخه وضعیتم با تو مبهمه یکی همه ی دردمه

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 191
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,571
  • بازدید ماه : 1,571
  • بازدید سال : 4,602
  • بازدید کلی : 33,527